[Polska]System rejestracji rozmów telefonicznych
UNICALL Voice Register ma zastosowanie tam, gdzie dla zabezpieczenia interesów jednej lub obu stron rozmowy telefonicznej, wymaga ona rejestracji. W szczególno?ci nagrywane s?:
* zgoda na pozostawienie danych osobowych w bazie danych,
* szczegó?y zamówienia lub zlecenia telefonicznego,
* dane dotycz?ce transakcji.
Zalety systemu i korzy?ci z jego zastosowania w firmie:
* intuicyjna obs?uga systemu oraz przyjazne dla u?ytkownika interfejsy,
* wiele ró?nych kryteriów definiowania nagra? w??cznie z w?a?ciwo?ciami charakterystycznymi dla call / contact center (np. z wykorzystaniem identyfikatorów grup po??cze? wchodz?cych i/lub wychodz?cych),
* ?atwo?? wyszukiwania nagra? po wielu kryteriach,
* ma?a powierzchnia sk?adowania nagra? (formaty: WAVE, MP3, G.7xx),
* mo?liwo?? zdalnego ods?uchiwania nagra?, dobra, cyfrowa jako?? nagra?,
* mo?liwo?? pracy w standardzie ISDN oraz VoIP,
* skalowalno?? - mo?liwo?? wykorzystania w call / contact centers ró?nej wielko?ci.
System UNICALL Voice Register rejestruje rozmowy telefoniczne w oparciu o po??czenia konferencyjne (min. trójstronne), dzi?ki czemu jest rozwi?zaniem niezale?nym od rodzajów linii i urz?dze? telefonicznych wewn?trz przedsi?biorstwa oraz zapewnia obs?ug? po??cze? wewn?trznych i w?a?ciwo?ci opisuj?cych po??czenia telefoniczne "za central?".
Rejestracja rozmów jest realizowana z wykorzystaniem dodatkowej platformy sprz?towej np. urz?dze? klasy:
* Gateway
* IP Card
* PC Card ISDN
Wersja rozszerzona systemu UNICALL Voice Register ró?ni si? od rozwi?zania podstawowego funkcjonaln? i technologiczn? integracj? z systemem klasy UNICALL CTI v. Light zapewniaj?c tym samym m.in.:
* definiowanie grup rejestrowanych i monitorowanych kana?ów w oparciu o identyfikatory po??cze? wchodz?cych (AccountCode) i wychodz?cych (Pilot) oraz identyfikatory konsultantów (IDAgent)
* umieszczanie dodatkowych informacji o po??czeniach i abonentach w repozytorium nagra?
* automatyczne zestawianie po??cze? konferencyjnych z monitoringiem transferów po??cze?
UNICALL VoIP Register - system rejestracji rozmów telefonicznych prowadzonych w sieciach IP z wykorzystaniem standardów: H.323 oraz SIP, opracowany w oparciu o system teleinformatyczny UNICALL Voice Register.
UNICALL VoIP Register funkcjonalnie nawi?zuje do swojego poprzednika dziedzicz?c obszerny zbiór mechanizmów obs?ugowych oraz usprawnie?. Pod wzgl?dem technologicznym - stanowi odpowied?, w zakresie nagrywania rozmów, na wzrastaj?ce zapotrzebowanie rynku oraz zmiany technologiczne implementowane przez producentów telekomunikacyjnych w ich najnowszych platformach produktowych.
UNICALL VoIP Register w wersji v. Small
Rozwi?zanie dedykowane wdro?eniom w ma?ych i ?rednich przedsi?biorstwach zarówno w biurach obs?ugi klienta, jak równie? w in-house contact centers. Maksymalna liczba jednocze?nie rejestrowanych rozmów telefonicznych: 20
Dodatkowe informacje:
Model/Numer produktu: | UNICALL Voice Register |
Cena: | Zapytaj o cenÄ™ |
Kategoria: Informatyka -> Wdra?anie systemów komputerowych
Webtel - Interactive Solutions
|
Ulica: | M?ynarska 42 |
Miasto: | Warszawa |
Kod pocztowy: | 01-171 |
Region: | mazowieckie |
Kraj: | Polska |
Telefon: | +48 22 2574300 |
Faks: | +48 22 2574301 |
|
|
Osoba kontaktowa |
ImiÄ™ i Nazwisko: | Bartosz Ratajewski |
Telefon stacjonarny: | +48 22 2574326 |
|